زائران حتی‌الامکان با وسایل نقلیه شخصی به مهران بیایند
استاندار ایلام در نشست قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه در مهران ظرفیت ۴۰۰ هزار خودرو مهیا شده است، گفت: زائران حتی‌الامکان با وسایل نقلیه شخصی به مهران بیایند.

به گزارش اکواقتصاد، حسن بهرام‌نیا امروز در نشست قرارگاه اربعین فراجا که با حضور سردار شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا و نیروهای فراجا در مرکز مانیتور شهر مهران برگزار شد، اظهار داشت: با وجود زیرساخت‌های ایجاد شده از جمله راه‌ها، سایبان‌ها و جت‌فن‌ها، مکان‌های استراحت و مراکز خدمات و بهداشتی و امنیتی، استان ایلام در بحث اربعین در سطح ملی جایگاه بسیار خوبی دارد. 

وی با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب از نیروهای فراجا، گفت: سال گذشته کنگره بزرگ اربعین بسیار باشکوه برگزار شد و رهبر معظم انقلاب از برگزاری این کنگره رضایت داشتند و به تلاش‌های نیروی فراجا اشاره و از آنها قدردانی کردند که این قدردانی بهترین مدال افتخاری است که برگردن نیروهای خدوم این مجموعه آویخته شده است.

استاندار ایلام، افزود: در مهران ظرفیت 400 هزار خودرو مهیا شده است و تاکنون 40 درصد ظرفیت پارکینگ‌ها تکمیل شده و 60 درصد خالی است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام ادامه داد: به‌دلیل ظرفیت‌های زیادی که برای پارک خودروها در مهران مهران مهیا شده از زائران خواستاریم حتی‌الامکان با وسایل نقلیه شخصی به مهران بیایند.

بهرام‌نیا با تاکید بر انسجام و هماهنگی همه کمیته‌های ستاد اربعین استان، گفت: همکاری و هماهنگی بین همه کمیته‌های ستاد اربعین بسیار خوب است و اتحاد و انسجام کمیته‌ها و نیروهای فراجا در خدمات‌رسانی به زائران و برگزاری باشکوه کنگره اربعین بسیار مهم است.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از پایانه شهید سلیمانی، پارکینگ بزرگ اربعین و پایانه شهید رئیسی، گفت: خوشبختانه در گفت‌وگو با زوار، همه از خدمات رضایت داشتند که باید تلاش کرد که خدمات‌دهی تا پایان این کنگره بزرگ ادامه داشته باشد.

0 نظر:

نظر بدهید