سامسونگ از جدیدترین پروژکتورهای لیزری Premiere 9 و Premiere 7 خود رونمایی کرد
شرکت سامسونگ الکترونیکس از پروژکتورهای Premiere 9 و Premiere 7 خود به عنوان آخرین نوآوری‌های حوزه سرگرمی خانگی رونمایی کرد.

به گزارش اکواقتصاد، این پروژکتورها با بُرد فوق کوتاه (Ultra Short Throw) خود که برای ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر طراحی شده‌اند، هر فضای نشیمنی را با وضوح تصویر خیره‌کننده 4K، صدای فراگیر و سایر ویژگی‌های پیشرفته، به یک سینمای خانگی درجه یک تبدیل می‌کنند.

چولگی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری شرکت سامسونگ درباره این محصولات جدید گفت: «مجموعه Premiere آماده است تا بازتعریفی برای تجربه یک سینمای خانگی پریمیوم باشد. این محصولات، با ترکیب فناوری لیزری پیشرفته ما با ویژگی‌های پیشرو و کاربرپسند، کیفیت تصویر خیره‌کننده و صدای فراگیر را به کاربران ارائه می‎‌دهند. ما در حالی که به نوآوری ادامه می‌دهیم، آینده‌ای را متصوریم که محصولات‌مان، فضاهای زندگی روزمره را به مراکز سرگرمی فراگیر تبدیل کرده و استانداردهای جدیدی برای سرگرمی خانگی تعیین می‌کنند».

 

کیفیت تصویر و صدای بی‌نظیر

جدیدترین محصولات سامسونگ در مجموعه Premiere با استفاده از فناوری پیشرفته لیزر، پاسخگوی تقاضای روزافزون راهکارهای سرگرمی باکیفیت بالا هستند و تجربه سینما را مستقیم به خانه‌ها می‌آورند. Premiere 9، از فناوری لیزری سه‌گانه برای دقت رنگ و روشنایی بهبودیافته بهره می‌برد؛ در حالی که هر دو مدل، قابلیت‌های برد فوق کوتاه و وضوح زنده 4K را روی صفحه‌نمایش‌های تا 130 اینچ ارائه می‌دهند.

وضوح تصویر درخشان 4K و دقت رنگ استثنایی Premiere، هر صحنه‌ای را زنده می‌کند. پروژکتورهای Premiere 9 و Premiere 7، به ترتیب پوشش طیف رنگی 154 درصد و 100 درصد استاندارد DCI-P3 را ارائه می‌دهند، در حالی که هر دو مدل از HDR10+ پشتیبانی می‌کنند تا تصاویر واضح و برجسته‌ای را حتی در محیط‌های روشن تضمین نمایند. با روشنایی حداکثری 3450 ISO لومن (lumens) برای Premiere 9 و 2500 ISO لومن برای Premiere 7، هر دوی این پروژکتورها قادرند تصاویر واضح و پویایی را ارائه دهند.

برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر، پروژکتورهای Premiere به قابلیت‌های نوآورانه ارتقاء تصویر با هوش مصنوعی، از جمله AI Upscaling و Vision Booster مجهز هستند. امکان AI Upscaling تضمین می‌کند که محتوا صرف نظر از کیفیت اصلی خود، با وضوح خیره‌کننده 4K نمایش داده شود. این در حالی است که Vision Booster به طور خودکار روشنایی و کنتراست را در شرایط مختلف نور برای کیفیت بهینه تصویر تنظیم می‌کند.

بلندگوهای داخلی با فناوری Dolby Atmos در هر دو مدل، صدای قدرتمند و فراگیری ارائه می‌دهند و بدون نیاز به تجهیزات صوتی اضافی، تجربه‌ای واقعی از یک سینمای خانگی ایجاد می‌کنند. Premiere 9 دارای بلندگوهای 40 واتی 2.2.2 کاناله و Premiere 7 از بلندگوهای 30 واتی 2.2 کاناله برای خلق یک تجربه صوتی فراگیر و گسترده بهره می‌برد.

 

سیستم عامل Tizen OS Home سامسونگ؛ استریم، بازی و اتصال گسترده

پروژکتورهای جدید Premiere مجهز به سیستم عامل Tizen OS Home سامسونگ، دسترسی به طیف گسترده‌ای از سرویس‌های پخش آنلاین از جمله: Samsung TV Plus، نتفلیکس، یوتیوب، آمازون پرایم ویدیو و موارد دیگر را فراهم می‌کند. این انتخاب گسترده تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند با تنها یک کلیک، از فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود لذت ببرند و تجربه سرگرمی جامعی داشته باشند.

برای علاقه‌مندان به بازی نیز، Samsung Gaming Hub تجربه گیمینگ بی‌نظیری ارائه می‌دهد. با وجود این سرویس، کاربران قادرند بدون نیاز به کنسول، از بازی‌های متنوع مبتنی بر فضای ابری به طور مستقیم از طریق پروژکتور لذت ببرند.

همچنین برای کسانی که می‌خواهند در فضای خود دکوراسیون سفارشی ایجاد کنند، Custom Ambient با نمایش انواع ویجت‌ها روی فضای نشیمن، طیف گسترده‌ای از چیدمان شخصی‌شده را برای سلیقه‌های مختلف ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند عکس‌ها، ویدیوها و ویجت‌های دلخواهشان را به صورت رایگان از طریق برنامه SmartThings روی گوشی‌های خود ترکیب کنند.

حتی زمانی که از این پروژکتورها برای تماشای محتواهای سینمایی استفاده نمی‌شود نیز می‌تواند به عنوان یک بلندگو، کاربری داشته باشد. Premiere با ارائه قابلیت‌های یک بلندگوی هوشمند، کنترل صوتی بدون دست و دسترسی به طیف گسترده‌ای از برنامه‌های موسیقی، راحتی و سرگرمی را برای تمامی کاربران تضمین می‌کند.

پروژکتورهای جدید Premiere همچنین اتصال را بهبود می‌بخشند و یک تجربه سرگرمی یکپارچه و بی‌نظیر ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند با کمک Tap View و Mirroring، به راحتی انواع محتوا را از گوشی‌های هوشمند خود روی صفحه بزرگ به اشتراک بگذارند. همچنین پشتیبانی از دستیار صوتی داخلی، کنترل آسان پروژکتور و سایر دستگاه‌های متصل را با دستورات صوتی ساده امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، یکپارچه‌سازی SmartThings سامسونگ به کاربران امکان می‌دهد از طریق پروژکتور، دستگاه‌های هوشمند خانگی مانند: چراغ‌ها، ترموستات‌ها و سیستم‌های امنیتی را مدیریت کنند. بدین ترتیب یک محیط خانگی کاملا یکپارچه ایجاد می‌شود.

طراحی مناسب برای انواع محیط‌ها

مجموعه پروژکتورهای Premiere سامسونگ، دارای طراحی مینیمالیستی، رنگ سفید گرم، لبه‌های گرد و روکش پارچه‌ای پرمیوم از شرکت طراحی پارچه دانمارکی Kvadrat است که به طور یکپارچه با هر دکوراسیونی در خانه ترکیب می‌شود. اندازه جمع و جور و نصب آسان این پروژکتورها، آنها را برای هر اتاقی ایده‌آل می‌سازند و در عین حال، کارایی و جذابیت ظاهری این محصولات جدید را بیش از پیش تقویت می‌کند.

راه‌اندازی این مدل‌ها بسیار ساده است. کاربران فقط باید پروژکتور خود را به برق وصل کرده و به یک شبکه بی‌سیم متصل شوند. برد فوق کوتاه این دستگاه‌ها، نیاز به فرآیند نصب پیچیده را از بین می‌برد و به کاربران امکان می‌دهد با حداقل زحمت و تلاش، از تماشای محتوا و تصاویر بزرگ لذت ببرند.

پروژکتورهای جدید Premiere 9 و Premiere 7 هم اکنون در فروشگاه آنلاین رسمی سامسونگ و فروشگاه‌های منتخب در ایالات متحده، کانادا و چین برای خرید علاقه‌مندان، در دسترس هستند. عرضه این محصولات در سایر مناطق نیز در اواخر سال جاری ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصولات جدید، از وب‌سایت رسمی سامسونگ به آدرس: «Samsung.com» دیدن کنید.

0 نظر:

نظر بدهید