به گزارش اکو اقتصاد به نقل از سایپانیوز، علی شیخزاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از قسمتهای مختلف شرکت سایپایدک با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت وسیع خودروهای عرضه شده گروه سایپا در سالهای اخیر گفت: عرضه حدود ۱۰ میلیون دستگاه خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر یک بازار بینظیر برای قطعات یدکی ایجاد میکند که باید با هدفگذاری، برنامهریزی و نوآوری در ارائه خدمات سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی در کشور را ارتقا چشمگیری داد.
وی با اشاره به لزوم گسترش شبکههای نمایندگی برای افزایش صادرات قطعه گفت: باید با برنامهریزی جامع و دقیق بازارهای هدف صادراتی را تقویت کرد و از این طریق سود عملیاتی سایپایدک را ارتقا داد.
در این بازدید جبلی جوان مدیرعامل سایپایدک ضمن گزارش عملکرد چند ماه اخیر، آخرین برنامهها و هدفگذاریهای صورت گرفته در این شرکت را تشریح کرد.