به گزارش اکو اقتصاد، در این نشست خبری که صبح امروز در محل هتل تاج محل تهران برگزار شد، حسن امیری با اشاره به این که جلب رضایت و اعتماد سرمایه گزاران از اهمیت و اولویت خاصی برای شرکت برخوردار بوده است، گفت: در آستانه 20 همتی شدن در صدد جلب اعتماد مشتریان و نیز استفاده از تیم مجرب برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده هستیم.
وی با بیان آن که اصول مدیریت حرفه ای و سرمایه گذاری با در نظر گرفتن ریسک و بازدهی مطلوب به دست آمده است، تصریح کرد: ما همواره نگاه بلندمدت به جذب سرمایه داشته ایم و قصد داریم طی 3 سال آینده سهم از بازار خود را افزایش داده و علاوه بر حفظ صندوق های موجود در سایر صندوق ها نیز سرمایه گذاری انجام دهیم.
به گفته امیری، صندوق تاراز این شرکت 55 درصد بازدهی داشته است که در کنار مدیریت ریسک مناسب این امر روی داده است.
رئیس کمیته راهبری شرکت سبدگردان زاگرس تاکید کرد: هدف اصلی زاگرس افزایش سهم بازار در صندوقهای موجود و راهاندازی صندوقهای جدید است تا سبدی متنوع از محصولات برای سلایق مختلف سرمایهگذاران فراهم شود.
گسترش استفاده از ابزارهای دیجیتال
بر پایه این گزارش، یعقوب محمودی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل سبدگردانی زاگرس نیز با تشریح رویکردهای اصلی شرکت گفت زاگرس بر استفاده گسترده از ابزارهای دیجیتال، تحلیل دادهمحور، کنترل دقیق ریسک و حفظ ترکیب بهینه داراییها تمرکز دارد.
وی یادآور شد: افزایش اعتماد سهامداران و سرمایه گزاران حقیقی همواره در دستور کار زاگرس قرار داشته و ما مصمم به توسعه این امر هستیم.
این گزارش می افزاید: علی قلیپور، رئیس هیئتمدیره و معاون سرمایهگذاری سبدگردان زاگرس نیز با اشاره به آن که اگرس میخواهد به یک نماد سرمایهگذاری حرفهای مبتنی بر تحلیل دقیق دادهها تبدیل شود در پاسخ به سوالی درباره اینکه صندوقهای صدور و ابطالی طلا میتوانند رقیبی برای پلتفرمهای طلا باشند یا خیر گفت: ارزش خالص داراییهای صندوقهای طلا براساس ترکیب داراییهایشان تعیین میشود و از ساعت 18 عصر NAV آنها تغییر نخواهد کرد. به همین علت فکر نمیکنم صندوقهای صدور و ابطالی از این نظر فرق چندانی با صندوقهای ETF داشته باشند و بتواند جایگزین پلتفرمهای آنلاین طلا شوند.