به گزارش اکواقتصاد، در این مراسم که شامگاه پنجشنبه بیستم اردیبهشتماه در مرکز پردازش شاپ ام آی تی برگزار گردید، جدیدترین دستاوردههای مجموعه ارائه و در خصوص پتانسیلهای همکاری مشترک بحث و تبادل نظر صورت گرفت به طوری که تعدادی از فعالان و مدیران شرکتهای مدعو به ایراد سخنرانی پرداختند.
بر پایه این گزارش، هامون مهدیخانی، بنیانگذار و مدیرعامل رمیت در صحبتهایی با اشاره به ضرورت اتوماتیزه کردن امور، گفت: تغییر فرایندهای سنتی و سرعت بخشیدن به مراودات، یکی از اهداف اصلی و مهم اتوماتیزه کردن فعالیتها در رمیت بوده است به طوری که طی آن، حساب یکپارچهای به وجود آمده و عملکردها متمرکز گریده است.
وی افزود: از دیگر مزایای اتوماتیزه کردن فعالیتهای، حذف یک حلقه و چرخه پول در مراودات است که طی آن از گردش بی حد و حساب بانکی جلوگیری به عمل آمده که این امر منجر به کاهش بار مالیاتی شده است.
به گفته مهدیخانی، استفاده از حساب متمرکز رمیت بدون حجم و نیز بدون سقف از طریق ساتنا و پایا امکانپذیر است.
وی همچنین یادآور شد: رمیت امکان مطلوبی برای بهرهمندی مشتریان در اختیار قرار داده است به طوری که راهکارهای رمیت به تمامی دغدغهها و نیازهای کاربران که با آن مواجه هستند پاسخ میدهد ضمن آن که رمیت برای توسعه کسب و کارهای مالی تمهیدات خوبی انیشیده است.
بر پایه این گزارش، صالح طباطبایی، مدیر محصول وبسایت و فروشگاه شاپ ام آی تی نیز در سخنانی به تشریح عملکرد این مرکز پردازش پرداخت و مزیای آن را تشریح کرد.
این گزارش حاکی است، سپیده نصیری، از فعالان حوزه کسب و کار نیز به تشریح دو برنامه در حوزه مارکتینگ پرداخت و گفت: یکی از این موارد مربوط به زنجیره تامین و دیگری بحث برند اورنس میباشد که وارد فعالیت کاربران خانگی شده است.
در انتها نیز مرتضی شاهرخی، با اشاره به فعالیت شرکت creative گفت: ما از قدیمی ترین برندها و تاثیرگذارترین آنها هستیم به طوری که ۴۳ سال از عمر کمپانی ما میگذرد.
وی یادآور شد: شرکت creative پیشتاز سکوت کامپیوترها بوده و سهم فروش ما ۵۱ درصد بازار است.
در ابتدای مراسم، هانی ثامری بنیانگذار و مدیرعامل شاپ ام آی تی، در سخنانی به اهمیت این پروژه پرداخت و اهداف برنامه را تشریح کرد و تعدادی دیگر از فعالان به بحث و تبادل نظر پرداختند و با پخش موسیقی زنده و شام، مراسم به پایان رسید.
گفتنی است، هدایت این برنامه به مدیریت آرش سروری انجام گرفت.